Master Education Academy

האקדמיה הבינלאומית לחינוך

מלא פרטים ונחזור אליך

מאירים את הדרך בחינוך פדגוגיה 

אנו באקדמיה הבינלאומית לחינוך
שותפים לעיצוב תפיסת החינוך
ולהתוויית הדרך המאירה
ללמידה במאה ה-21,
ומפתחים כישורים וכלים יישומים ייחודיים ובינלאומים.
שיטות הלימוד שלנו הינן
מתקדמות וחדשניות
למערכת החינוך בגיל הרך.

מאירים את הדרך בחינוך

כנסים

השתלמויות

ימי עיון

סמינרים בינלאומיים

תוכן פורץ דרך
אנו מחויבים ליצירת תכנים איכותיים
ומגוונים ללמידה אפקטיבית וזהות חינוכית
במתן מענה חינוכי חדשני ומתקדם
לתוכניות הלימוד בגיל הרך
אנו מאמינים שלמידה בסביבה
איכותית מכילה מועשרת ומתקדמת
היא יותר מהקניית תחומי ידע והתפתחות
ולכן ישנה חשיבות עצומה לפיתוח
חוויית למידה מעשירה ואיכותית לילדים
ובעיקר הבנה איך ניתן בטיפוח כישורים ומיומנויות לגרום לסקרנות ולמידה
בסביבה דינאמית וחדשנית.

מנהלת אקדמיה
מסטרוב לימור

  • תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
  • לימודי ארגון מערכות ניהול
  • לימודי ייעוץ חינוכי והדרכת הורים
  • מנחה לתקשורת מקרבת ושפת הגירף
  • שותפה במיזמים חינוכיים באוכלסיות מוחלשות
  • מתמחה בהכשרה ו צוותי חינוך לפי גישה חינוכית
  • מעל שבע שנות לימוד והשתלמיות בכל העולם
  • ומחנכת באהבה גדולה 25 שנים בתחום הגיל הרך .

מרצים

אפרת אופיר

מדריכה חינוכית
מנהלת מערכות חינוך לגיל הרך
ומרצה בתחום החינוך
בעלת תואר שני באוניברסיטת חיפה
למעלה מעשרים שנה מלווה צוותים חינוכיים במגזרים השונים במטרה לקדם את ההקשבה והדיוק ביחס לילדים בראשית חייהם מתוך אמונה כי לסביבה האנושית והפיזית יש השפעה מעצבת על נפש הילד מראשית חייו בכל התחומים הרגשי החברתי הקוגניטיבי והמוטורי…
התחלתי את עבודתי כמנהלת צעירה במסגרת של אחד הארגונים המוכרים ומאז המשכתי לנהל בקיבוצים יישובים קהילתיים וכו' ונחשפתי לגישות ולזרמים השונים בגיל הרך
אך מעל הכל תמיד עמד לנגד עיניי לפעול מתוך תחושת שליחות ודאגה למה שנכון וטוב לילד מתוך הקשבה לכל ילד ולסביבה בה הוא חי הבנתי שכדי לקדם ולהתאים את היחס אי אפשר לתת מתכון אחד לכולם
יש להבין את מה הילד מספר
ולהכיר את הסביבה בה הוא חי ואת מערכות היחסים בתוכם גדל…ורק אז לעבוד באופן מדויק יותר לקידום כל ילד וילד..
הכשרת צוותים חינוכיים והכרת השפה המקצועית היא חלק בלתי נפרד ממה שאני מאמינה שיכול לקדם את התפתחות הילד בתוך מערכת חינוכית בשלבי חייו הראשונים וככה משמעותיים לחייו הבוגרים.. אך ההדרכה צריכה להיות לא חד פעמית אלא לכל אורך הדרך על מנת להוות מסגרת תומכת ומקדמת עבור הצותים החינוכיים.
אני מודה לשם על הזכות שיש לי לי לעסוק בשליחות חיונית כזו
שמתחילה בגיל הרך אך משפיעה על החיים של אותם ילדים קדימה לעתיד טוב יותר..משפיעה הן
על ההתפתחות המקצועית והאישית שלהם והן על מערכות היחסים שלהם עם עצמם ועם הסביבה ..

ליאת ברנד

חינוך אקלקטי
בעלת תואר ראשון בחינוך
מאוניברסיטת בר אילן.
לאחר לידת ביתי הבכורה שנולדה אחרי 25 בהפריות מבחנה במשקל 690 גרם החלטתי שאני רוצה עבורה חינוך אחר.
עזבתי את בית הספר שבו שימשתי כמורה וחברת צוות הנהלה במשך 17 שנים והקמתי גן . עבורה. עבורי.
הקמתי גנים ברוח השיטה המונטסורית לפני כעשור .
מאז ילדתי עוד ילד מבחנה ועוד שני ילדים שהגיעו לעולם באופן טבעי ופלאי.
היום אני אם לארבעה ילדים ביולוגים ולמאות ילדים שלקחתי חלק במסע חייהם.
בשנים האחרונות למדתי אימון אישי.
התמחיתי במערכות יחסים ובהורות.
וכיום אני מנטורית להכשרת מאמנים.
מתוך עבודתי ואמהותי כתבתי הרצאות שאיתן
אני מופיעה ברחבי הארץ.
הרצאות שבהן אני מביאה את עצמי עם האנרגיה . ההומור. . סיפור חיי והאג'נדה המקצועית שלי.
העבודה שלי הפכה לתחביב שלי . לשליחות שלי מה שמביא אותי להיות במייטבי במקום המדוייק והמיועד עבורי.
חינוך הוא דרך חיים. בכול מקום. בכול זמן.

ד"ר נעמה צורן

ראש חוג האקדמיה לריג׳וי אמיליה – איטליה

התפיסה החינוכית שלי:
אני מאמינה שאיכות חינוכית היא תוצאה של איכות היחסים המתפתחת בין כל השותפים החיים יחד באותה מסגרת, כאשר שלושת שותפי הבסיס הם: ילדים הורים וצוות. ההשראה המרכזית שלי היא גישת רג'יו אמיליה מאיטליה, אשר מוצבת במקום מוביל בעולם.
ברג'יו אמיליה כל ילד וילדה נולדים יכולים, אקטיביים, חברתיים, שווים ובעלי זכויות. האחריות החינוכית היא ליצור עבורם סביבות למידה איכותיות אשר בתוכן תקרה למידה איכותית שתביא למימוש מלא של יכולותיהם.
מחנכים ומחנכות, ילדים וילדות וגם הורים, כולם גם לומדים זה מזה וגם מלמדים זה את זה, וכך מתעצבת תרבות של חיים ולמידה משותפת שמטרתה היא הרווחה הרגשית חברתית של כל אחד מהשותפים.
אני נלחמת על זכותם של ילדים וילדות לזכויות!

כאבים בחינוך ילדים:
אנונימיות בעיני היא בגידה באדם (ילד.ה או מבוגר). מבחינתי איכות המחנכים.ות נבחנת ביכולתם לראות את האדם ולא את ההתנהגות, ולהבין שההתנהגות היא רק הזמנה לדיאלוג. ברגע שמחנכים בוחרים שלא לראות את הילד.ה, מבחינתי הם בוחרים באנונימיות, ובוחרים להתעלם מהשאלה שהילד.ה מציבים להם.
במערכת החינוך (וגם בחיי היום יום) יש מצבים רבים של בחירה באנונימיות, ואני רואה את תפקידי בהצבת המראה שלא מאפשרת לעיוורון להשתלט עלינו.

כלים שהסטודנטים ירכשו ממני:
הכלי הראשון והחשוב ביותר נקרא מודעות פדגוגית. זהו מושג אותו אני עיצבתי, ומשמעותו היא היכולת לפתח מודעות פנימית שתנחה אותנו בתוך המצבים והאינטראקציות עם הילדים. מודעות ש"תדבר" איתנו בזמן אמת ותביא אותנו לבחירות פדגוגיות איכותיות יותר.
הכלי השני הבנה בהתפתחות הילד והאדם. לא ניתן לעבוד עם ילדים (בכל גיל) בלי לדעת את שלבי ההתפתחות, מה מאפיין כל שלב, איך כל שלב בא לידי ביטוי, ואיך לפענח התנהגויות מתוך הידע ההתפתחותי שיש לנו על הילד.ה.
הכלי השלישי הוא פרקטיקות מעשיות לבניית סביבות למידה מרתקות, התנסויות וחקר.
חווית הלמידה:
אני לאמינה בלמידה פעילה. במהלך השיעורים יהיה דיון ושיח שישלב חומר עיוני ומעשי. לא תהיינה הרצאות פרונטליות . הצמיחה המקצועית היא מתוך נגיעה בחומר עיוני ובהתנסויות הבאות מן השטח. וכך תתנהל הלמידה: שטח וחומר עיוני משולבים יחדיו.
למידה כתהליך שינוי:
המטרה המרכזית שלי היא לעורר אהבה פנימית, התרגשות ורצון לעסוק בחינוך, ולהיות דמויות מודל לכל מי שנהיה עימו.
אני מאמינה שכדי לעורר אהבה לתחום מסוים הנתינה שלנו צריכה לבוא מהאהבה שלנו למה שאנחנו עושים.
אני גם חושבת לחשוף את הלומדות לאנשים מעניינים מהשטח, נביא גם סרטונים ונראה את היחודיות של הגיך הרך, את השליחות בעבודה בגילאים הרכים ובמשמעות שנביא לחיים של ילדים בגילאים בהם את מתחילים ללמוד את העולם, וללמוד מה ערכם בעולם.

איכות

מקצועיות

שירות

לקוחות מספרים